Reklamy nás urážejí?

5. prosince 2014 v 14:21 | zoufalá nána hledající pana Božského |  tema
Jsem to jenom já nebo se také poslední dobou setkáváte s tím, že někoho nějaká reklama urazila? Já si toho ve svém okolí teď všímám často. Například jste určitě slyšeli o té poslední "kauze", kdy si polská ambasáda stěžovala na urážlivou reklamu T-mobilu s polským překupníkem, který prodal Ivanu Trojanovi šmejd, který se za pár sekund rozbil.
Zajisté by se nám asi taky nelíbilo, kdyby naopak Poláci natočili obdobnou reklamu s českým překupníkem, že? Ale něco mu říká, že tvůrce této reklamy nezamýšlel někoho urazit, holt asi nevychytal to, jak to na lidi, kteří nemají smysl pro humor, bude působit. příště si bude asi dávat pozor, pokud ho tedy nevyhodili a další příště bude.

Další reklama, u které jsem se setkala s kritikou byste nečekali. Mě totiž tato reklama příjde opět vtipná a přece jen musím říct, že je i originální. Jedná se o reklamu na jedno nejmenované léčivo (nejmenované, protože si za boha nemůžu vzpomenout na co to bylo, jo jako farmaceut bych se měla stydět, ale mě vždycky oslní ta reklama a zapomenu se podívat na co že to je), kdy maminka příjde za dcerou a říká něco ve stylu: ,,Veroniko, není mi dobře potřebuju si na dnešek vzít volno." Určitě jste tuhle reklamu postřehli. Podle mé profesorky na psychologii je tato reklama urážkou pro ženy. Ženy přece mají také právo marodit, ale problém je v tom, že ona tu reklamu s velkou pravděpodobností špatně pochopila. Jasně, že mají ženo právo marodit, ale nikdo na to jednoduše nemá čas. A ať s tím hlavně nechodí někdo jako ona, která je zaměstankyní školy, ve které si studenti nemohou dovolit marodit jediný týden.


Na závěr, mám jednu reklamu, kterou naprosto zbožňuju. Kdo jí zná si jí určitě se mnou pustí ještě jednou a kdo jí neviděl, musí se na ní podívat, protože umřít a evidět tuhle reklamu by byl hřích!

 


Komentáře

1 MaddyHarry | Web | 6. prosince 2014 v 20:04 | Reagovat

Když lidi vytáhnout to, že ti poláci to nechápou tak vytáhnu argument, kdy zase Češi nepochopili slovenskou reklamu na jejich spořitelnu ve které je Čech za pobudu, který nic nemá. Tyto reklamy však Slováci kvůli Čechům nestáhli z vysílání a ve Vánoční verzi se objevil i Gott. - https://www.youtube.com/watch?v=wSJROCB9ixE - Takže... jasně poláci mohli pochopit srandu, zasmát se a neřešit to. Ta reklama byla vtipná (a skoro i pravdivá..) ale to je riziko povolání, zvlášť je li dělaná sranda z něčeho politického. Však si vzpomeň na reklamu 'Bóbika' https://www.youtube.com/watch?v=7MMS0-_6Ayc
A tvá učitelka reklamu určitě nepochopila. :)

2 MaddyHarry | Web | 6. prosince 2014 v 20:05 | Reagovat

Jo ty prázdná místa to jsou linky na videa na youtube. Máš stejnou barvu linků v komentáři jako pozadí komentářů.

3 Nettie | E-mail | Web | 11. prosince 2014 v 20:11 | Reagovat

Myslím, že reklamy můžou urazit vážně pouze lidi, beze smyslu pro humor. Ano, jsou otravné, ale občas se u nich upřímně zasměju :) Navíc reklamy od T-mobile patří mezi nejlepší a tahle, kterou kvůli milým urážlivým polákům museli stáhnou, je úžasá :D
Reklama s maminkou je dokonalá a ten sýr mě dostal :D Keep calm and eat cheese :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.